Friday 15 April 2016

PIL HORMON

PIL HORMON


Normal price : RM55.00 sepapan

Kod 1-050 : 4500 / 2000



pil yasmeen
Pil ini lain dari pil perancang daripada yang hospital malaysia bagi yang biasanya bila berhenti pengambilannya boleh menyebabkan kesan-kesan seperti kenaikan berat badan dan telur tidak subur.Relatifnya naik tak naik tu atas kita sendiri. 
Fungsi pil ini yang paling best antara khasiatnya ialah boleh menggebukan kulit (kebanyakan shemales ramai makan pil ini), mencantikkan kulit, dan mengawal hormon.

kebanyakan ibu2 yang diberi pil perancang oleh hospital tidak diberikan pil yasmin ni, dorang dapat pil biasa yang boleh menyebabkan jeragat atau apa saja.

Pengambilan pil ini membuatkan kulit wajah dan badan makin gebu dan blackhead dapat dicegah.




Pil sucee


Sucee 28 / Diane 35 / any other type&brand- terdapat juga jenis atau jenama lain (Contraceptive pill and acne treatment / hormon pencegah kehamilan dan ubat jerawat)
Buatan/made in: Biopharm Chemical Co Ltd and others/lain-lain
Ramuan/ingredients:
Cyproterone Acetate 2.0mg
Ethyniloesteradiol 0.035mg
pek/package:
1 strip 28 kapsul/capsules
Kebaikan pil sucee / Diane-35 atau yang seumpanya,sejenis ubat jerawat yang selalunya dipreskripsikan sebagai ubat perancang kehamilan, dinyatakan oleh agensi Health Canada adalah memberi lebih banyak kebaikan daripada risiko pengambilan ubat itu.
Di Kanada, Diane-35 dibenarkan penjualannya sebagai ubat jerawat di tahap kritikal beserta simptom-simptom terlebih hormon lelaki yang tinggi di dalam badan seperti seborrhea(kulit terlalu berminyak), hirsutism( terlebih bulu pada badan) yang di alami oleh wanita yang tidak dapat diubati dengan ubat-ubatan lain.’

Lain2 pil
1.pil androcur
Dll

Boleh tanya saya terus jika anda mencari pil hormon dr Thailand pada harga murah.

No comments:

Post a Comment