Friday 15 April 2016

Face serum & Toner

EGF SERUM


EGF SERUM

Normal price : RM30.00 / sebekas

sebekas 60 biji

*Menghilangkan parut
*Mencerahkan kulit
* Mengurangkan tanda pigmentasi
* Melembabkan kulit secara mendalam
* Membuang sel kulit rosak
* Mengecutkan jerawat


Serum susu beras Jam

 
Serum susu beras Jam

Normal price : RM18.00 / pcs

Kepada yang suka pakai set kunyit / sabun beras / apa saja set penjagaan muka dan masih belum pernah pakai serum, kini anda boleh memakai serum pelembap ekstrak susu beras jenama jam. 
Serum ini berfungsi melembapkan kulit,Membantu mempercepatkan proses pencerahan wajah. Ia diaplikasi sebelum tidur sblm memakai krim malam. 
Selain itu serum ini membuat kulit lembut dan licin keesokannya.
P/s: nak pakai serum saja sebelum tidur pun boleh.
 




 


VITAMIN E-SOFTGEL SKIN CARE





Normal price : RM50.00






PRODUK YANG SANGAT2 SAYA SARANKAN!!! SEBAB SAYA SENDIRI PUN DAH MENCUBANYA....memang kulit rasa macam kulit baby. Serum vitamin e ni meresap jauh ke dalam kulit dan memperbaiki struktur kulit dari dalam... hilang liang roma yag besar2 tue,,,parut pun dah pudarrr.....mmg saya saran sangat2222...

isi kandungan 60biji


BAHAN;
Dimethicone Crosspolymer,Silicon oil,Vitamin E, Fragrance

FUNGSI:Sejenis losyen atau serum yang direka khas untuk menambahkan nutrisi bagi semua jenis kulit. Vitamin ni berbau wangi dan digunakan dua kali sehari pagi dan malam selepas mencuci muka. Sapukan rata pada keseluruhan muka dan leher. Ia akan melembutkan pipi dan membantu meremajakan wajah kita. Produk ini akan repair struktur kulit muka kita yang sudah rosak.. So sesuai untuk menutup liang2 roma yg terbuka dan menghilangkan kedutan2 halus dan bekas jerawat serta menegang dan melicinkan kulit.
Bahan yang di gunakan hasil dari bioteknologi research.NO SIDE EFFECT sesuai untuk semua jenis kulit, guna sekurang-kurangnya 30 kapsul dalam masa sebulan untuk mendapatkan kulit yang sempurna.


Berkesan untuk:1.Melindungi kulit dari pancaran mataharipenggunaan 'sunscreen lotions' menyelamatkan lapisan epidermis daripada sinaran ultraviolet cahaya matahari.2. Mengekalkan kelembapan kulitpengambilan supplement mengandungi vitamin E mencegah dehidrasi kulit. jika anda lihat seorang wanita yang berusia tetapi kelihatan muda dengan wajah yang sihat berseri, itu bererti dia mengambil vitamin E secukupnya,3. Membantu di dalam menyerap vitamin Avitamin A seperti yang terdapat di dalam karot penting untuk penglihatan dan kulit yang sihat. walau dalam kuantiti yang sedikit, vitamin A ini perlu diserap oleh tubuh bagi kegunaan di atas. pengambilan vitamin E dapat menolong menyerapnya.4. Melawan dan mencegah jerawatmenyapu losyen yang mengandungi minyak vitamin E sangat membantu mencegah jerawat atau jeragat dari timbul di permukaan kulit.5. Mencegah penuaan kulitVitamin E ialah sejenis antioksidan. vitamin E melawan radikal bebas dan membuang toksin dalam tubuh. jadi vitamin E penting sebagai agent 'anti-penuaan' kerana bahan-bahan mekap yang mengandungi vitamin E dirumus khas untuk mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di muka. pengambilan supplement dalam 400 milligram vitamin E setiap hari pula akan memperbaiki tekstur kulit anda, dan elakkan daripada dimusnahkan oleh pancaran matahari.6.Elok untuk kulit yang terbakar (sunburn)Vitamin E ni sejuk dan sangat berkesan menghalang rasa terbakar. sapukan pada kulit sebelum terkena pancaran matahari bagi melihat kesannya secara positif.7. Mengurangkan parut bagi perempuan yang mengandung, anda pasti mempunyai 'stretch mark' di perut. sapukan vitamin E di bahagian tersebut akan menghilangkan kesan parut. ini kerana parut terbentuk oleh collagen dan vitamin E dapat mengurangkan kekuatan ikatan molekul dalam collagen itu.8. Mencegah barah kulitkerana merupakan satu antioksida dan juga kerana ia dapat melindungi kulit daripada panahan pancaran matahari, gabungan kedua-dua ini sangat bagus dalam melindungi tubuh daripada kanser kulit ataupun masalah kulit yang teruk.Cara penggunaan :Gunting hujung kapsul, picit dan sapu pada bahagian muka pagi dan sebelum tidur Untuk bln pertama pakai sehari 2 kali, bila kulit dah gebu n glowing, Just maintain sehari sekali sebelum tido pun dah cukup


Missha Serum


MISSHA SERUM

Normal price : RM35.00 / PCS

Serum Alpha Arbutin

SERUM ALPHA ARBUTIN

Normal price : RM15.00 / PCS





24K Gold Serum M.R

MR SERUM GOLD 24K

Normal price : RM18.00 SATU

KELEBIHAN:

★ Memperbaiki jaringan kulit yang rosak atau kedutan pada wajah serta membuka pancaran aura wajah anda menjadi tampak lebih cerah serta merta.
★ Menegangkan dan menyihatkan kulit
★ Memutihkan wajah
★ Gunakan secara berterusan, akan membantu menghilangkan masalah kedutan, bawah mata yang hitam dan menggelebeh
★ Menjadikan kulit anda cerah dan lebih putih bercahaya
★ Kesan dapat dirasai daripada pemakaian pertama

Cara Penggunaan:


Titiskan 2-3 titis serum pada tangan atau pada wajah, kemudian usapkan pada kulit wajah dan leher secara sekata. Gunakan serum ini pada wajah yang sudah dibersihkan terlebih dahulu, Gunakan 2 kali sehari sebelum menggunakan cream pagi dan malam secara teratur.

Berat: 15ml per Botol


Genive Serum

GENIVE SERUM 

Normal price : RM15.00 / BTL

Serum ini merupakan serum melebatkan bulu roma khas pada bahagian yang diinginkan seperti bulu mata, bulu kening, janggut dan jambang mahupun misai untuk lelaki kelihatan macho.

Hanya sapu setiap pagi dan malam sebelum tidur dan biarkan. Serum ini membuatkan kawasan tersebut subur kerana peredaran darah dalam folikel rambut atau bulu roma berjalan lancar,

Isi kandungan:
10ml



Bounce Up Whitening Serum

BOUNCE UP WHITENING SERUM

Normal price : RM28.00 / PCS

berfungsi untuk mencerahkan wajah, mengurangi pigmen melanin yang menyebabkan bintik bintik diwajah. Membantu mempertahankan nutrisi yang ada diwajah. Mencerahkan dan membuat wajah menjadi berkilat

Bahan
Deoxy Arbutin from the fermentation of Alpha arbutin, DI-water, Propyene Gycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG60-Hydrogeneted Castor Oil, Hydroxyethylellulose, Dizzolidinyl Urea, lodopropynyl, Butylcarbamate

Cara Penggunaan :
 
Hanya sapu dua kali sehari.

Pagi dan Petang selepas mandi. (Pagi: Dipakai sebelum day cream. Untuk hasil yang bagus gunakan dengan ver88 bounceup pack)

 



Belleza Serum


 
Didatangkan dalam 2 saiz:

7ML*saiz kecil
Normal price : RM15.00 / PCS

15ML;saiz besar
Normal price: RM25.00 / PCS

BELLEZA SERUM DELIMA

Normal price : 7ML RM15.00 / 15ML RM25.00

BELLEZA SERUM VITAMIN C OREN

Normal price : 7ML RM15.00 / 15ML RM25.00
♥ Belleza Vit C Serum Vitamin C Serum 7ml / 15ml ♥.

Vitamin C sihat menyerap jauh ke dalam kulit. Ia akan membuatkan kulit tampak cerah. Serum ini bertindak mengurangkan bintik-bintik hitam dan jeragat akibat matahari serta mengurangkan parut di muka. Vitamin c ini bertindak mengukuhkan kolagen dan elastin untuk mengekalkan kulit yang sihat. Membantu melambatkan tanda-tanda penuaan kulit, dan membuat kulit kelihatan lebih cerah. Ia juga mengembalikan permukaan kulit yang licin apabila disentuh.

BELLEZA SERUM GRAPES

Normal price : 7ML RM15.00 / 15ML RM25.00
♥ Belleza Serum Anggur 7ML / 15ML♥.

Serum anggur anggur serum membantu mengetatkan liang roma kulit yang kelihatan besar dan membuatkan kulit semakin cerah dan licin. Mengurangkan bintik-bintik hitam pada muka. dan memudarkan parut.

BELLEZA SERUM GLUTA

Normal price : 7ML RM15.00 / 15ML RM25.00

BELLEZA BLEAMISH SERUM

Normal price : 7ML RM15.00 / 15ML RM25.00
♥ Belleza Blemish Serum 7ml / 15ml. ♥.

Rawatan dirumus khas untuk mengurangkan semua jenis jeragat akibat matahari, mengurangkan kulit melasme yang tebal, Ia juga untuk mengurangkan jerawat dan memudarkan parut jerawat tanpa merosakkan kulit atau rasa sakit dan tidak mengelupas ringan Menghalang melanin yang selalu mudah menyebabkan kulit menjadi gelap.

BELLEZA SERUM EPAL

Normal price : 7ML RM15.00 / 15ML RM25.00
♥ Belleza serum Apple 7ml / 15ml ♥.

Serum imi bertindak mengurangkan bintik-bintik hitam dan ia memutihkan kulit. Diperbuat daripada ekstrak epal hijau intensif asli. Apple Serum mengurangkan kemunculan tompok-tompok hitam, jeragat, pigmentasi, jerawat, kedut, pra-matang muka penuaan kulit putih. Ia sangat baik untuk memupuk kulit menjadi sangat licin, putih dan anjal secara semula jadi.

BELLEZA SERUM ASLI

Normal price : 7ML RM15.00 / 15ML RM25.00


No comments:

Post a Comment